Saturday, December 7

MI se Bucketlist!


Almal het 'n Bucketlist! Party mense s'n is net bietjie meer realisties as ander... Ons Bucketlist is een van daai wat HEELTEMAL 100% realisties is! (Umm... Soortvan)

Ingrid se Bucket List:
Ontmoet vir Harry Styles by 'n Meet & Greet. Dit is soos totally moontlik, want daar is 'n HUGE moontlikheid dat One Direction volgende jaar Suid-Afrika toe gaan kom. Dit sal actually meer as een ding by my bucket list af tick, want dit sal beteken dat ek na 'n 1D concert sal kan gaan. OMS. Ek sal hiperventileer as dit gebeur.


Om uit die Koningin van Engeland se teekoppies te drink. Meeste mense weet al teen hierdie tyd dat dit my grootste wens is om Engeland toe te gaan. Een van my ander Engeland-related drome is om fancy tee uit fancy koppies te drink... Meer spesifiek die Koningin van Engeland s'n. Imgaine hoe EPIC sal dit wees om British Tea te drink saam met die British Leader en British Scones te eet... Iemand, sorg dat dit gebeur.


Om die Mona Lisa in my huis op te hang. Ek weet wat julle dink. Julle dink dalk dis nie moontlik nie, maar in die werklikheid is dit BAIE moontlik. Die Mona Lisa behoort aan die Louvre museum/ kunsgallery wat in Parys is. As ek baie buddy buddy raak met een van die hoof ou toppies wat in beheer is van hierdie dinge, sal ek hom dalk kan omkoop met my miljoene rande wat ek gaan maak en volgende oomblik... BOOM! Die volgende oggend se koerantopskrif: “MONA LISA GLIMLAG IN TALKSHOW MILJOENER SE SITKAMER!”

Om 'n Hoërkool reunion by te woon en die mees suksesvolste persoon daar te wees. Moenie vir my se jy het nog nie hieroor gedroom nie. Imagine jy loop terug by jou skool in en sien al daardie 'popular' mense van jou tyd op die oorlogsveld. As jy inloop wil almal JOU handtekening he en by JOU tafel sit en dan's jy soos “Nee, jammer. Ek moet plek hou vir my man Harry Styles en die res van sy band”. Ha. Ha. Ha, IN JULLE GESIGTE! Dit sal totes epic wees! Mwhahahaha!
 
Om op die Ellen Show te wees. Almal weet dat Ellen die awesomeste talk show host ooit in die geskiedenis van die mensdom is. Dis 'n feit. Dit sal soos totes amazing wees as mens kan dans op die Ellen Show! En as sy soos 'n klomp vrae vir mens vrae. EN AS SY JOU SKRIKMAAK! Whooooo! GO ELLEN! En almal weet dat as mens op Ellen se show is dat jy dit soos totally gemaak het.

Mieke se Bucket List:
Ontmoet vir Caspar Lee. Caspar Lee is een van my gunsteling YouTubers en ook een van die hotste mense wat nog ooit op hierdie planeet geloop het. Dit is dus van noodsaaklike belang dat ek hom ontmoet en aan sy awesome hare kan vat en ons verlief gaan raak en ons gaan trou. Ek ook wil ook in een van sy videos wees, want dis EPIC en hy is EPIC en Youtube is EPIC en ALLES VAN CASPAR IS NET EPIC!!!


Om op die set van een van die Mockingjay flieks te wees. Hunger Games is die beste movie franchise ooit, end it sal awesome wees om hierdie heroes en legends in aksie te sien. Jennifer Lawrence is die beste aktrise OOIT en ek dink dit sal awesome wees om haar epicness van naby af te aanskou. Ek wil ook op een van daai cool directer-chair-thingies sit en gil “CUUUT!”
Om vir een dag 'n E! News presenter te wees. Jy kan cool celebs ontmoet (verkieslik One Direction), jy kry inside info van celebs se lewens en jy kan lelik praat oor celebs se klere sonder dat jy skuldig voel. Jy word aangetrek deur designers en jou hare word cool gedoen deur haar stiliste. Jy kan ook in dieselfde vertrek as Jason Kennedy wees, en wie wil nou meer as dit he?

Om deur die wereld te gaan toer saam met my pa. Ek weet dit klink cheesy, maar dis iets wat ek nog altyd wou doen. Ons moet in elke land 'n gereg eet wat eie is aan daardie land (maar nie in China nie, want ek's bang ek eet 'n slang.), dan moet ons 'n souvenir in elke land te koop en dit iewers binne 'n ANDER land  begrawe. Dalk ontmoet ek ook 'n hot french dude en soen hom eeeeen DAN kan ek vir almal vertel ek het 'n hot french dude gesoen.

Om op Niall Horan se rug spring. Hy het so 'n sterk en manlike rug (neem ek aan) en dit sal beslis die beste dag van my lewe wees! Met sy sterk, awesome hande wat my vashou en dan lag hy sy adorable irish laggie en dan is ek soos: "OMS, swoonworthy!" Ek dink dat elke mens in sy lewe hierdie ervarng moet hê, want sonder dit is jou lewe net een, dowwe skulp van niks!

MI se Ultimate Bucketlist sluit in om 'n SA Blog of the Year Award te wen so, julle MOET almal vir ons stem deur op die rooi badge regs te kliek! Laat weet ons wat op jou Bucketlist is!




Tot wedersiens!
MI

No comments:

Post a Comment

Wat dink jy van hierdie artikel? (Kliek op Name/URL as jy nie 'n Google Account het nie. Sit dan net jou naam by, jy hoef nie 'n website ook by te voeg nie. Jy kan ook Anonymous kies, maar voeg dan asb. jou naam by die comment.