Monday, July 22

Teen Choice Awards- Deel 2!

Music

 
Country Song
We Are Never Getting Back Together- Taylor Swift
Ek is nie seker of hierdie liedjie geklassifiseer kan word as 'Country' nie, maar wie is ek om te stry met die TCA's? Ek dink ek het eintlik net hierdie liedjie gekies omdat bok-geluide daarby ingevoeg kan word.
 
Single- Female Artist
Okay, hierdie was die moeilikste keuse wat ek nog moes maak. Hoe kies mens tussen Selena Gomez se Come & Get It, Anna Kendrick se Cup Song, Demi Lovato se Heart Attack, Taylor Swfit se I Knew You Were Trouble en Demi Lovato se Heart Attack?! Ek het 'n plan beraam, ek sal vir die volgende 5 dae vir 'n ander persoon stem- dan het hulle almal ten minste my stem. Seriously. Hoe kies mens?!
 
Single- Male Artist
Suit & Tie- Justin Timberlake ft. Jay-Z
Om eerlik te wees het ek net die persoon gekies wat ek dink die beste kans het om Justin Bieber te wen.
 
Single by a Group
One Direction - Live While We're Young
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is al.
 
R&B/ Hip Hop Song
Daimonds- Rihanna
Om eerlik te wees hou ek NIKS van hierdie genre musiek nie. Dis so... Ew. Aangesien ek MOES kies het ek maar Rihanna gekies... want, Rihanna.
 
Rock Song
Carry On- fun.
fun. is my heel gunsteling band onder hierdie son, so natuurlik moet hulle wen. Die Imagine Dragons moet darem 'n mention kry vir Radio Active, Hey Ho van The Lumineers ook. Ugh. SOVEEL KEUSES!
 
Love Song
Little Things- One Direction
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit is al.
 
Break Up Song
Selena Gomez- Come & Get It
Hierdie liedjie is 'n EPIC dans liedjie en dis presies wat ons sal wil doen as ons van iemand wil vergeet. You go Selena Gomez. (En ek het glad nie vir hierdie liedjie gestem omdat die vir Justin Bieber burn nie...)
 
Breakout Star
Ed Sheeran
As jy nie weet wie Ed Sheeran is nie is daar 'n groot leemte in jou lewe. LUISTER NOU na sy liedjie A Team op Youtube. Doen dit net. Sodra jy klaar geluister het sal jy wil deelword van die Ed Sheeran fanclub. En hy't rooi hare- totes cool!
 
Breakout Group
Emblem 3
Julle mag dalk onthou ons uitgefreak het oor Emblem 3 toe hulle nog op die X Factor was. Imagine net hoe ons nou voel nadat hulle 'n single gerelease het (Chloe) EN 'n fanbase opgebou het. Ek voorspel the next big thing...
 
Female Country Artist
Carrie Underwood
Die enigste rede hoekom ek nie vir Taylor Swift stem nie is omdat sy Harry Styles (my toekomstige man) se hart gebreek het.
 
Male Country Artist
Hunter Hayes
Ek ken nie een van die mense wat genominate is nie, toe stem ek maar vir die hotste persoon.
 
Country Group
Lady Antebellum
Ek voel regtig sleg dat ek nie eintlik omgee oor een van hierdie groepe nie. Ek het gestem vir die groep wie se naam ek al gehoor het. Sorry not sorry.
 
Female Artist
Demi Lovato
Alhoewel ons mal is oor Selena Gomez, moet jy herekn Demi Lovato het 'n ongelooflike stem wat nie gemeng word deur 'n klomp weird techno geluide nie.
 
Male Artist
Justin Timberlake
Oeps, ek het weer gestem vir die ou wat ek dink die beste kans het om Justin Bieber te wen.
 
EDM Artist
DIT IS NIE 'N TALENT OM 'N KLOMP GELUIDE OP 'N LAPTOP TE MAAK NIE. EK WEIER OM TE STEM VIR HIERDIE KATEGORIE.
 
Music Group
One Direction
 
ASDFGHJKL
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HULLE MOET NET WEN
HULLE MOET!!!!!!!!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPP!!!
ONE DIRECTION!!!!!!!!!!!
 
R&B Artist
Bruno Mars
Dit voel asof die wêreld van Bruno Mars vergeet, maar hy's regtig cool. Soosin legit talent.
 
Hip Hop- Rap Artist
Kanye West
Eeew... Rap. Ek het net vir Kanye gestem omdat die arme man 'n break nodig het van die Kardashians.
 
Rock Group
Imagine Dragons
Behalwe vir die feit dat hulle seker een van die coolste name vir 'n band ooit het, is die liedjies wat vir ons gegee word deur hierdie groep EPIC.
 
Dit was Deel 2 van MI se Teen Choice Awards keuses! Kom more terug vir deel 3!
 
Tot wedersiens!
MI

No comments:

Post a Comment

Wat dink jy van hierdie artikel? (Kliek op Name/URL as jy nie 'n Google Account het nie. Sit dan net jou naam by, jy hoef nie 'n website ook by te voeg nie. Jy kan ook Anonymous kies, maar voeg dan asb. jou naam by die comment.