Saturday, May 11

Die lysie van alles!

Ons hier by MI is baie dinge... Ons is boekwurms, fangirls, moviesnobs, kosslawe en lys-makers. Toe besluit ons om alles te verbind en een groot lysie te maak van al ons gunstelinge. Forbes watch out, want hier is MI se LYSIE VAN ALLES!


Boek:
M: My gunsteling boek is die Spud reeks deur John van der Ruit! Ek is mal oor die snaakse en mal dinge wat die klomp skoolseuns aanvang! Al hulle avonture saam Mermaid, Amanda, The Guv en die berugte Sparerib wat alles probeer om van die Crazy 8 ontslae te raak! Die boek is snaaks verby en ek het partykeer gehuil soos
wat ek lag! 'n MOET-lees!
I: John Green se The Fault in Our Stars is die beste boek onder die son. Die storie van Hazel Grace en Augustus Waters het my hart in stukke gebreek, maar ek nog steeds nie help om die boek oor en oor te lees nie. Dis skerp geskryf met 'n titseltjie perfeksie in. 'n MOET lees.


Fliek:
M: O' how I've missed you Holmes! Ek is verslaaf aan die Sherlock Holmes flieks! Dit is net die beste! Die skerp humor en bose skelms. Die ingewikkeld plots en Holmes se mal planne en disguises! Dit is nou twee flieks wat ek oor en oor kan kyk, sonder om moeg te raak! Dit is net 2
MOET-sien flieks!
I: The Prince & Me! Ek is verslaaf aan prinses flieks en The Prince & Me vat net die kersie op die koek! Ek huil elke keer wat ek hierdie fliek kyk (en glo my, dis nogals baie!) Julia Stiles is die perfekte aktrise vir die rol en ek meen komaan... Wie se droom is dit nou nie om eendag royalty te wees nie? (Plus, hierdie fliek is soosin totally wat met Will en Kate gebeur het!)


Akteur:
M: Omdat Sherlock Holmes en Iron Man twee van my all-time favorites is, is dit 'n no-brainer dat Robert Downey Jnr my gunsteling akteur is! Al is hy aan die ouer kant, is hy steeds die beste in die bedryf. Hy het so 'n edge en 'n mal snaakse sin vir humor. Ek LOVE enige iemand wat my laat lag en ek kan nie ophou lag vir hom nie. Hy is net soos 'n goeie wyn:
Word net al hoe beter, hoe ouer hy word!
I: As jy ooit sleg voel omdat jy nie iets bereik het nie, onthou; jy het net soveel Oscars soos Leonardo DiCaprio! Dames en here, een van die beste akteurs van ons tyd het nog nooit 'n Oscar gewen nie en dis 'n AFGRYSE! Hy was Jack in Titanic (pik 'n traantjie), hy was in The Man in The Iron Mask, Django Unchained, Inception en nog vele vele meer. Hierdie is 'n ou wat weet wat hy doen. GO LEO!


Aktrise:
M: Met haar rooi hare, unieke stem en uitstekende mode smaak het Emma Stone net 'n edge waaroor ek mal is! Ek het veral van haar karakter in die Amazing Spiderman en Easy A gehou. En sy en Andrew Garfield maak sooooo 'n oulike paartjie! Haar rolle is altyd so anders en sy skrik nie vir 'n uitdaging nie! Sy is
FANTASMAGORIES!
I: Sy het verander van 'n akward meisie na 'n prinses, na catwoman en toe na 'n vrou wat haar hare afskeer... Anne Hathaway! Hierdie is een vrou wat KAN! Met 'n rits toekennings agter haar naam (insluitend 'n Oscar!) is Anne Hathaway my heel gunsteling aktrise ooit! Sy kan sing, sy kan toneelspeel en sy't 'n goeie hart! (Alhoewel ek nie so seker is oor die besluit om haar hare platinum blond te kleur nie... Ag, sy mag maar, sy's Anne Hathaway!)




Band:

MI: STOP WAT JY DOEN! Luister eers na 'n paar liedjies van die band fun.
Goed, het jy dit gedoen? En het jy uitgefreak? ONS HET! Fun. het hulle merk gemaak met die liedjies Some Nights en We Are Young, maar as eers na 'n paar van hulle ander liedjies luister dan besef jy: Hierdie ouens is nie net one hit wonders nie! Fun. is altwee lede van MI se gunsteling band. Hulle styl musiek is SO uniek en ASDFGHJKL. Dis net perfek! (En hulle MOET NET binnekort Suid-Afrika toe kom!) MI is trots deel van die fundom!

Land:
M: Pizza, Michealangelo, Colleseum en Milan....ITALIE is die plek vir my. Dit het so 'n vintage gevoel en styl en ek is mal oor al die antieke kuns, argitektuur en geskiedenis wat in die land skuil! Dit is my droom om Rome en Milan eendag te gaan besoek en 'n HUGE pizza by 'n straatkafee te gaan eet! 'n MOET-besoek! Lo amo I'Italia!
I: GOD SAVE THE QUEEN! Engeland is die plek vir my! Ek persoonlik kan nie wag totdat ek eendag van daardie vliegtuig afklim en besef dat ek nou in Engeland is nie! Dis een van die lande met die rykste geskiedenis daarbuite en 'n hele boek vol tradisies. Ek droom daarvan om eendag in 'n klein woonstelletjie in London te sit en skryf... *sug* (En Prins Harry is single! Whoop whoop!)


Kledingstuk:
M: Ek is mal oor rokkies! Kort rokkies, strandrokkies, formele rokkies, maxi-rokke, rokkies met blommepatrone en rokkies met 'n belt of 'n strik! Jy kan 'n rokkie na enigeplek, by enige iets en in enige seisoen dra! As ek geld kry, gaan dit
dadelik in my rokkie versameling in! Dis beslis 'n MOET-dra!
I: Ek is iemand wat hou daarvan om gemaklik aan te trek... Oversized truie is 'n MOET-he hierdie winter! Dit kan iets eenvoudigs wees of dit kan iets wees met 'n crazy patroon op. Trek dit aan as jy uitgaan met 'n skinny jean, grungy stewels en 'n cute bollatjie op die bokant van jou kop, met oversized armbande en 'n cute hangertjie of trek dit aan as jy by die huis is op 'n Saterdag. Either way, dis 'n great stapel kledingstuk om te he!


Winkel:
M: Ek is MAL oor roomys en ons mall het die BESTE roomys winkel OOIT: MXIT-ice-cream! Hulle het AL die geure onder die reenboog! Van strawberry, chocolate, cookie, amarula en mint tot pineapple, litchi en mango sorbet! Dit is my droom roomyswinkel en as dit nie was vir my BAIE beperkte bankrekening nie, het ek seker daar geboer! 'n
MOET-probeer!
I: Ek is 'n self-confessed book-a-holic, so dis maar net logies dat Bargain Books my heel gunsteling winkel onder die son is. Hulle het boeke vir almal en BONUS! Hulle pryse is redelik! Met specials soos "Koop 3 boeke vir R100" is ek nie seker of hierdie winkel goed of sleg vir my is nie...


Kos:M: Die mense wat my ken weet dat ek mal is oor eet en die lekkerste ding om te eet is BESLIS 'n pizza. Met BAIE kaas en pynappel, bacon, ham, mushrooms en nog meer kaas sal pizza my enigetyd in 'n taste-heaven sit! Mmmmmm...Scooters, Panarotti's, Debonairs en AL die ander! 'n Naweek is net volmaak as jy pizza geeet
het! Ek is beslis 'n Pizzaholic!
I: Die enigste kos wat avokado, feta kaas, gewone kaas, tjips, geur, speserye, room, tamaties en soveel meer bevat is natuurlik die beste dis onder die aarde... NACHOS! (Veral Spur s'n...) Ek kan nie verstaan dat die helfte van die mense wat ek teekom nie van nachos hou omdat daar "avokado in is nie". Dude, skep dit net af, jy gaan nogsteeds 'n partytjie van smaak op jou tong he! La comida es deliciosa!


En dit is ons LYSIE VAN ALLES! Vertel bietjie vir ons wat jou lysie sal wees, van wie en wat jy hou en al jou gunstelinge!

Tot wedersiens!
MI

No comments:

Post a Comment

Wat dink jy van hierdie artikel? (Kliek op Name/URL as jy nie 'n Google Account het nie. Sit dan net jou naam by, jy hoef nie 'n website ook by te voeg nie. Jy kan ook Anonymous kies, maar voeg dan asb. jou naam by die comment.