Wednesday, October 21

Ons Matriekafskeid!

Ons wil hê dat ons moet kan terugkyk op hierdie blog en al die gelukkige dinge wat ons gedoen het weer kan beleef. Ons matriekafskeid dag was beslis BAIE gelukkig, so hoekom dit nie met julle deel nie?!
 
Hier is 'n paar foto's van hoe ons gelyk het, vir die mense wat so nuuskierig soos ons is:



 
 
Ja, matriekafskeid is way overrated. Dis soveel tyd en geld en moeite vir net 'n paar ure, maar dit bly nogsteeds... MATRIEKAFSKIED. Mens sien al daarna uit vandat jy jou voete in die skool sit. Dan die actual stress as die tyd nader kom: Waar gaan ek 'n rok kry? Hoe gaan ek my hare doen? Gaan ons betyds wees? O vrek ek moet nog juwele kry! SAAM MET WIE GAAN ONS GAAN?! (Moenie bekommer nie, ons altwee het darem dates gekry!)
Op die actual dag dink ek jy moet net vergeet van die stress en alles net ten volle inneem en jouself geniet. After all, dis nie 'n troue nie, dis 'n kans om vir die mense saam met wie jy op skool is te wys dat jy actually kan mooi lyk as jy wil. (IN YOUR FACE BITCHES!)
 
Laat weet ons hoe jy jou matriekafskeid beleef het!
 
Tot wedersiens!
MI

No comments:

Post a Comment

Wat dink jy van hierdie artikel? (Kliek op Name/URL as jy nie 'n Google Account het nie. Sit dan net jou naam by, jy hoef nie 'n website ook by te voeg nie. Jy kan ook Anonymous kies, maar voeg dan asb. jou naam by die comment.