Monday, August 5

FBI tref die Young Hollywood Awards!

 
Dames en Here, ons verwelkom julle by die vierde uitgawe van MI se FBI! Dit was onlangs die Young Hollywood Awards in Los Angeles en die jong sterre het uitgehaal en gewys... soms 'n bietjie te veel!
 
Aisha Taylor was die host van die 2013 Young Hollywood Awards en sy het baie been gewys met 'n kort silwer moulose rokkie. Die rokkie was 'm bietjie kort vir my smaak, maar dalk is dit ook omdat ek nie sulke bene het nie. Hulle sê mos nie verniet: “If you've got it, flaunt it” nie!
 
Crystal Reed het 'n walglike blompatroon skemerkelkie rok met 'n hoë halslyn aangehad en beige/goue skoene daarby. Die kombinasie het net nie vir my
gewerk nie en die blompatroon was alles behalwe vleiend.
 
Die jong sanger, Austin Mahone het nie sleg gelyk nie, maar vir my was hy net soos tweede weergawe van Justin Bieber. Ek sê nie sy musiek is soos JB nie, maar met die uitrusting het hy soos die tiener biljoener se ewebeeld gelyk. Sy beige en wit baadjie en swart hemp en broek en die goue hangertjie het gelyk of hy miskien 'n nuwe Bling Ring bende gestig het en JB se klerekas beroof het! Jammer Austin!
Daar was egter 'n hele paar asemrowende uitrusting en my gunsteling was Lucy Hale van Pretty Little Liars s'n. Sy het 'n wit en swart lacy 2-stuk
aangehad, 'n dun swart belt om die middel en dun swart bandjies skoen. Ek was versot op die uitrusting en wens ek kon so 'n nommertjie hê vir as Niall Horan my uiteindelik op 'n date vra!
 
Kelly Osbourne het soos haar oulike vrolike self gelyk in 'n geel skemerkelkie rok met 'n gewaagde halslyn en 'n goue clutch. Sy het soos 'n sonstraaltjie gelyk!
 
Dave Franco en Ian Somerhalder het maar net soos hulle sexy self gelyk.
Dave het 'n grys pak aangehad en 'n blou en rooi
check hemp met mooi bruin leer skoen. Ian het 'n swart 3-pak aangehad en hy het oulike Elton John brille gerock!
 
AnnaSophia Robb het 'n moulose rok met 'n vlinder patroon aangehad en 'n silwer clutch. Ek was mal oor die look en ek sal ook ALMAL aanraai om haar nuwe reeks The Carrie Diaries op Mnet Series
Showcase Woensdae 19:30 te kyk!
 
Cody Simpson het eintlik nie soos 'n Justin Bieber wannabe gelyk nie. Hy het 'n gemaklike ligblou hemp aangehad en 'n blou denim. Vir my het hy net soos 'n seebriesie gelyk!

Dit was ons vierde FBI!
...
O JA! Maak seker om ONE DIRECTION  se nuwe music video BEST SONG EVER  te gaan kyk, want dit is EPIC! MI-siek sal later meer daaroor praat...

Tot wedersiens!
MI

No comments:

Post a Comment

Wat dink jy van hierdie artikel? (Kliek op Name/URL as jy nie 'n Google Account het nie. Sit dan net jou naam by, jy hoef nie 'n website ook by te voeg nie. Jy kan ook Anonymous kies, maar voeg dan asb. jou naam by die comment.