Monday, July 7

Winkels waarvan jy moet weet!

Ons is mal oor klere en handsakke en ons is ook mal daaroor om Suid-Afrikaanse besighede te ondersteun.
Vandag wil ek twee van my gunsteling Suid-Afrikaanse mode besighede met julle deel wat redelik klein is, maar wat super cute dinge verkoop teen amazing pryse!
 
My Scattered Heart
My Scattered Heart verkoop klere op hulle Facebook page. Hulle post elke nou en dan 'n collection van vintage klere met groottes en pryse by, so dis super maklik om deur hulle albums te scroll en te kyk waarvan jy hou.
Hulle het ook 'n website met al hulle klere op waarvan af jy kan bestel: http://www.myscatteredheart.com/
 
Hier is 'n paar van ons gusnteling outfits wat ons al van My Scattered Heart gesien het:


 
Dit IS vintage klere, so jy gaan moet soek vir klere waarvan jy persoonlik hou, maar daar is definitief 'n paar gems wat ons nie sal omgee om te hĂȘ nie...
 
Becca Blair Bags
 
As ek elke liewe handsak van Becca Blair kan besit sal dit nogsteeds nie genoeg wees nie!
Becca Blair maak handsakke, rugsakke en al die ander sakke tussenin!
Daar is iets vir elke geleentheid... Cute clutches om mee uit te gaan in die aande of American Flag backpacks wat mens kan gebruik by festivals.
Die pryse is ook nie buitensporig duur nie.
 
 
Van ons gunstelinge:
 
 
 
 
Laat weet ons in die comments van jou gunsteling local winkels!
 
Tot wedersiens!
MI
 

*Hierdie post is nie gesponser nie, ons wil maar net van ons gunstelinge met julle deel! :)



No comments:

Post a Comment

Wat dink jy van hierdie artikel? (Kliek op Name/URL as jy nie 'n Google Account het nie. Sit dan net jou naam by, jy hoef nie 'n website ook by te voeg nie. Jy kan ook Anonymous kies, maar voeg dan asb. jou naam by die comment.