Saturday, April 20

Die beste van TV Series!

Ons het al hier by MI gepraat oor flieks, reality shows, celebs en vele meer, maar nou is dit tyd vir die volgende van ons gunstelinge: TV Series! Ons het 'n lys saamgestel van al ons gunsteling TV-programme!

Body of Proof

Hierdie spannende reeks is beslis 'n moet kyk! Dit handel oor Megan Hunt, 'n mediese ondersoeker wat die polisie help om moeilike moorde op te los. Maar dis nie net die lyke met die raaisels wat sy moet hanteer nie, sy het tiener dogter, Lacy wat al die streke van 'n tiener uithaal, haar eks-man gaan uit met haar baas en boonop het haar vennoot ook nog muisneste wat hom soms uit die werk uithou! Hierdie is 'n ongelooflike reeks en ek kon elke week nie wag vir Saterdag aand se episode nie. Ons wag almal opgewonde vir die derde seisoen van die reeks!

Glee

Met oorspronklike liedjies en re-makes van bekende liedjies is hierdie musical series beslis een wat jy nie mag misloop nie! Ek wat die M in MI is weet nie veel van die program nie want dis eintlik I se program, maar van dit wat ek al gesien het weet ek dat dit 'n BALL is! Al die verskillende karakters, al die funky en nuwe songs en danse en die awesome costumes is hierdie program beslis 'n inkleurboek van pure plesier! So is jy dalk 'n Gleek?


The Mentalist

OMS....OMS....Ek kan nie dink dat enige iemand NIE van hierdie show kan hou nie! Dit gaan oor die HOT Patrick Jane wat saam met die CBI werk en hulle help om moorde op te los met sy "spesiale powers" of net sy vermoe om die dinge te sien wat ander nie altyd doen nie. Hy is ook op die spoor van die onvoorspelbare reeksmoordenaar Red John! Jy weet nooit wat volgende gaan gebeur nie en elke oomblik is 'n naelbyt-oomblik. Ek wag net vir die oomblik wat Patrick en Lisbon bymekaar uitkom en dan sal ALLES
perfek wees! So... Let the mind games begin!

Gossip Girl

Serena, Blair, Chuck, Dan, Nate en die res! Laat hierdie name jou nie sommer ril van pure lekkerte nie! Veral as jy dink aan Nate se vreeslike HOT gesig, hande, lyf en alles tussenin! Verraad skuil om elke hoek en draai, vir elke hunk is daar 5 girls en dan is daar nog die geheimsinnige Gossip Girl wat moeilikheid veroorsaak waar ookal sy of hy gaan! Ek kan nie genoeg kry van hierdie reeks nie en ek sal dit beslis aanbeveel vir ALMAL! So kyk dit or you will regret your mistake..forever! XOXO GG
(En die feit dat dit verby is... TOTALLY SAD! Gaan koop die reeks op DVD... nou!)

En laaste maar nie die minste nie...
SUITS

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! As jy dink enige van hierdie ander reekse is goed, wag tot jy jou kloue in hierdie sappige prokureurs-drama inslaan! MMMMM! Ek kry sommer lekker! Die aantreklike skatryk prokureur Harvey Specter stel die meer aantreklike Mike Ross aan as sy persoonlike assistent en toe raak dinge interessant. Mike raak verlief op Rachel wat die analis is, maar sy wil aan die begin niks weet nie! Harvey lag vir moelike sake, want hy is egter bekend vir sy onoorwonne rekord! Ek kan dit net nie beskryf in woorde nie. Ek was gaande oor die eerste twee reekse wat op MNet gewys het en ek kan REGTIG nie wag vir die derde reeks nie!
Whoooooohoooooo! Suits for president!

Hierdie was ons gunsteling drama medisyne, wat is joune?

Tot wedersiens!
MI

No comments:

Post a Comment

Wat dink jy van hierdie artikel? (Kliek op Name/URL as jy nie 'n Google Account het nie. Sit dan net jou naam by, jy hoef nie 'n website ook by te voeg nie. Jy kan ook Anonymous kies, maar voeg dan asb. jou naam by die comment.